Tervetuloa!

Yhdistyksemme on keliaakikkojen edunvalvoja Haminan, Kotkan, Miehikkälän, Virolahden ja Pyhtään alueella. Haluamme lisätä keliakiatietouttasi, auttaa ja tukea sinua kaikissa keliakiaan liittyvissä asioissa.

Kaikissa keliakiaan liittyvissä asioissako? Kyllä, pyrimme mahdollisuuksien mukaan vaikuttamaan kaikkeen mahdolliseen keliaakikon elämään liittyvään toiminta-alueellamme. Voit myös halutessasi tulla itse mukaan yhdistyksemme toimintaan, uusia ideoita ja toteuttajia kaivataan aina.

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Oma yhdistys on lähelläsi ja sinua varten!

Tapahtumia helmikuussa

Koruaskartelemaan ja kahville ystävän kanssa

Oletko innokas koruaskartelija? Haluatko askarrella itsellesi tai vaikka ystävällesi ranne- ja korvakorut? Nyt se on mahdollista. Katso tarkemmat tiedot tapahtumasta Tapahtumat -välilehdeltä.

Helmikuussa vietämme myös ystävänpäivää, jolloin yhdistyksemme tarjoaa sinulle ja yhdelle ystävällesi edullisemmat kahvit gluteenittoman tuotteen kera joko Kotkansaarella tai Haminassa. Tarkemmat tiedot tästä löydät myös Tapahtuma -välilehdeltä.

Keliakialiiton uutisia

Etelä-Kymen keliakiayhdistys